ervaring_commpagnon_248x800_nw
Voor bedrijven met ambitie is er Commpagnon.

Wie is je klant?



Waarom wil hij jouw product of dienst? Sommige opdrachtgevers moeten terug naar het ‘waarom’ van hun bestaan. Een heldere analyse en een actiegericht businessplan zet je focus op scherp en maakt je keuzes doelmatiger.

Misschien heb je als ondernemer nauwelijks de tijd of kennis in huis om de communicatie zelf uit te vinden en op te pakken.
In dat geval helpt een ervaren communicatieprofessional als Jeanine Schaart | Commpagnon je op weg. Bijvoorbeeld met een eenvoudige en krachtige positionering waarmee je jouw product of dienst onderscheidend maakt.
Of met een website en social media aanpak waar je klanten niet omheen kunnen.


Onderscheidend vermogen
Commpagnon | Jeanine Schaart werkte eerder voor ondernemers van verschillende omvang en in uiteenlopende branches. Vaak zie ik ondernemers die alles weten van hun product of dienst, maar de vertaling naar de klant nèt niet maken. Soms heeft een bedrijf groei doorgemaakt en passen oude waarden niet meer in de nieuwe situatie.

Tijd voor een reset.
Met een aantal sessies wordt het onderscheidend vermogen* van jouw bedrijf duidelijk. Dat maakt de te maken vervolgstappen voor je business heel helder.

* Wil je verder groeien als ondernemer?
* Wil je beter renderen?
* Wil je je communicatie beter afstemmen op je nieuwe bedrijfssituatie?
Neem contact op, dan kijken we wat ik voor je kan doen.

Jeanine Schaart | Commpagnon deed dit eerder voor organisaties als
De Scheidingmakelaar, Helder Over Energie, Constructiever.nl en 2Divorce
.

* Onderscheidend vermogen: je hebt een nieuwe business in een nieuwe markt. Of er is juist veel concurrentie. Dan moet je uitleggen waarom jij er bent. En wat je (meer, beter) doet voor je potentiële klant.